Przyjmowanie i załatwianie spraw

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Sprawy wpływające do Krajowej Izby Radców Prawnych są załatwiane niezwłocznie, w terminach wskazanych w przepisach określających ustawowe zadania Izby oraz kompetencje jej poszczególnych organów. Wszelką korespondencję wpływającą do Izby rejestruje się w Biurze Krajowej Izby Radców Prawnych w elektronicznym Dzienniku Korespondencji Przychodzącej, a następnie przekazuje do załatwienia pracownikom biura oraz do organów Izby lub jej poszczególnych jednostek organizacyjnych.

 

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Krajowa Izba Radców Prawnych
Data utworzenia:2023-10-24
Data publikacji:2023-10-24
Osoba sporządzająca dokument:Administrator
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:646

Rozwiń Historia zmian

Data i godzina zmianyOsoba zmieniającaOpis zmianyPoprzednia wersja
2023-10-26 12:36:15Wprowadzenie danych przyjmowanie i załatwianie sprawPrzyjmowanie i załatwianie spraw